Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2013 11:01 - Поредната история за любовта
Автор: taiina99 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3275 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 04.05.2013 18:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЛЮБОВТА НЕ ЧУКА,ТЯ ПРОСТО ВЛИЗА  


Здравейте!!! Мого често гледам как тинейджърите на моята възраст имат блогове и дневници.Така де, реших да си направя и аз. А сега по същество. Аз съм една обикновена тинейджърка ((разбира се не от тези с по 2-3 тона грим,с топираните коси и т.н.)) Всеки човек се влюбва. И аз като нормален човек съм  ♥ВЛЮБЕНА♥. Но при мен е доста сложно.
  Преди няколко месеца се влюбих в едно момче, но ме беше срам да му кажа (това е доста често срещан проблем)) . В училище ни базикаха всеки ден и на мен ми беше неловко. За това казах на всички,че една моя приятелка го харесва. И вече сватосваха тях двамата. Но един ден си стоян на компютъра и получих съобщение от момичето,за коета казах,че е влюбено в ♥Иван♥ (това не е истинското име на момчето,а просто псевдоним ) . И тя ми каза ,че наистина го харесва. Вече бях решила да му призная чувствата си, но след това съобщение не посмях. И ето, че наследващият ден тя му признала. Аз не се притеснявах, защото той явно не отвръщаше на чувствата й.
   В понеделник  едно друго момиче от моя клас само караше на сила Иван да предложи на Мария, но той нищо не казваше. На следващият ден ((вечерта около 19ч.)) Мария ми писа ,че Иван й е казал,че след 1 час ще я пита нещо. И ето ,че след един час той и бе предложил. Не знаех как ще ги гледам на следващия ден . Но далеч не беше така както очаквах . Та те почти не си говореха , не се прегръщаха, а какво остава да се целуват. Сядаха заедно на чин за 3ма и то в двата противоположни края . След по-малко от 5 дена вече се бяха разделили . Той каза,че не я е харесвал, но понеже всички са му казвали да й предложи той го направил за да не я нарани . Сега той няма приятелка и мен пак ме е страх да му предложа.. ((забравих да ви кажа,че с него сме родени на една и съща дата )) Разказах ви всичко доста на кратко,но по-важно е да го споделя макар и на непознати. Ако има нещо интересно очаквайте нов блог от мен !!!  
  image



Гласувай:
3



Следващ постинг

1. mimitto - :))
04.05.2013 13:46
доста вълнуваща история ... да се случваха такива и на мен :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taiina99
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11084
Постинги: 4
Коментари: 4
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930